12 desember 2012

Julen sprer seg i Nr. 22...



Her i Nr. 22 er julen i ferd meg å krype seg opp trappen til  2. etasje

Bildehyllen min i gangen måtte "jules" litt og både Bambi, julekuler og en bitteliten fuglekasse fikk plass. Det måtte jo litt "grønt" til også, så en julesvibel fikk selskap av en sukkulent.





Soverommene her i huset får som oftest være i fred i julen med unntak av litt julelys inne hos barna. Da er det ekstra kos å kjenne duften av julesvibler i det man rusler opp for å finne sengen for natta. 




Bøker er vakre møbler og jeg sorterer gjerne mine etter farge. Gir et rent & ryddig utrykk. Da er det ekstra hyggelig at noen forlag har "skjønt det" slik at standard farge er sort med sølv font. Men - skal jo ikke dømme boken etter omslaget...:)



Tror jeg har vært medlem av Bokklubben  så lenge jeg kan huske. En fin gave å få av sine foreldre:) Kun opphold i perioder hvor jeg har bodd i utlandet, men da har savnet krøpet inn over meg. Elsker mine bøker og drømmer om en koselig lesekrok uten TV i nærheten.  Drømmemannen ordner sikkert det en dag:) Til så lenge får jeg fortsette å rusle opp & ned trappen for å hente en bok. Drømmemannen kjøpte jo faktisk Drømmestolen til meg tidligere i år...




- om nissen vil og jeg har vært snill ligger det kanskje en deilig bok under treet i år...? Det hender seg jo at nissen trenger litt hjelp av undertegnede da - thihi:) 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar