08 desember 2012

Sorgenfri

Du har kanskje lagt merke til de eller hastet forbi i en travel hverdag, selgerne av Sorgenfri i Trondheim(andre byer har tilsvarende). 




Sorgenfri selges i og rundt byen, av vanskeligstilte personer i regionen. Som oftest finner du de lokalisert utenfor ett av byens mange kjøpesenter, hvor pengene sitter løst hos mange av oss. Jeg ender som oftest opp med å kjøpe med meg en utgave i det jeg haster ut etter helgehandelen, men aldri har jeg "tid" til å stoppe og så av en prat...Snart nytt år og nye muligheter!


Nå er det Juleboka 2012 som er i salg og den anbefales på det varmeste! Sterke, gripende, varme og rørende historier, men også andre historier, bl.a historien om Ms Bjørnvåg, med vakre illustrasjoner og design fra Sylvia StølanJeg er spent på hva Eivind&Tonje faktisk skal åpne på båten i mars 2013...Satser på å få muligheten til et besøk, så da skal jeg dele det med dere:)

Men - skal du haste ut i byens shopping mylder i dag, stopp og slå av en prat, kjøp en bok eller to eller tre, de koster kun 100 kroner, de er flotte julegaver også! 


Ha en meningsfylt dag!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar