09 januar 2013

3 uker er lang tid

I alle fall når man skal vente i 3 uker på noe man har hatt lyst på i mange år...


Vet egentlig ikke hvorfor vi ikke har bestilt dette før, men det ble liksom aldri til at vi fant noe vi hadde lyst på...Enten det eller så synes vi at de vi fant for dyre rett og slett.


foto: Ukeplan.no


Men - nå er vente tiden uansett snart over og kjære manne skal få lov å jobbe litt for maten igjen:) Om 3 uker kommer nemlig mitt flunkende nye dørskilt! For å være helt ærlig mitt første noen sinne:) 

                                ☆

Skiltet har jeg bestilt hos Ukeplan.no som har masse fantastiske produkter og akkurat nå har de januarsalg også:) 



foto: Ukeplan.no

Mitt neste prosjekt fra Ukeplan.no blir en magnettavle for kjøleskapet. Greit å holde orden på familien Kaos. Faller nok glatt inn i kategorien Ordning&Reda den:) 



foto: Ukeplan.no


Tenkte i første omgang den minste  (45x70cm) størrelsen, men etter en kjapp oppsummering av alle lillemors aktiviteter,  innser jeg at vi må ha den store (45x 120 cm). Får finne meg en ønskestjerne eller tre...☆☆☆



Kos deg med dagen♥




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar