Noe å glede seg til

Viktig å ha ting å glede seg til og fremover er det mye☺ Akkurat i dag gleder jeg meg til kose kveld med lillemor og kjæresten. I morgen er det full fart med lillemors håndball cup og så hyggelig fest i med kjente og ukjente - spennende og absolutt noe å glede seg til!



foto: Bryllupsmagasinet


I går fikk jeg en hyggelig invitasjon til premieren på "En handelsreisendes død" av Arthur Miller Trøndelag Teater  så da gleder jeg meg selvfølgelig til det☺


foto: Trøndelag Teater

Så gleder jeg meg til årets bursdagsselskap. Rund dag denne gangen, så da er det jo hyggelig å gjøre litt ekstra! Meny er på plass, så da er det kos å planlegge bord. Noen gode forslag? Tror jeg finner frem god boken min og lar meg inspirere av Finn i kvelden♥




Masse masse mer å glede seg til, gjelder bare å finne gleden i de små tingene. Inviterte derfor kjæresten med på cafe og kino til Valentine. Formell e-post invitasjon som ble høflig besvart - om du lurer så svarte han ja;) Så da er det bare å glede seg til





Les Miserablés på kino





og favoritt cup caken på Fairytales & CupCakes



God helg alle sammen❀





Kommentarer

Populære innlegg