Ordning & Reda

Får sakte men sikkert kastet ut jula og da oppstår det hos meg et akutt behov for litt ordning och reda!






Clean space - Happy face☺ Har lenge ønsket å få en god arbeidsplass hvor jeg kan sitte med skriveriene mine. Helden ble derfor brukt til å fjerne rusk og rot fra arbeidsplassen. 





Skrivebordet har min kjære mann laget til meg. Rett og slett et gammelt spisebord funnet hos flinke Container Girl på Stjørdal for bare 200 kroner. 

Må innrømme at vi holdt pusten begge to da han tok saga i hånd og kappet i vei. Ett par strøk maling senere og resultatet ble akkurat som vi ønsket! Siden det ikke har bakben har vi brukt to små vinkeljern under platen i bakkant og skrudd disse fast i veggen. "Tvillingen" står i gangen og ble malt sort.




Skal det bli O&R må det bokser, esker og kurver til! De to store trekassene fant jeg på Home&Cottage og sølvesken ble det børstet støv av i kjelleren. Nå skal godsakene fylles med hobbysaker, kameraer og alt annet gøy...




Elsker den stripete boksen fra House Doctor! Den fikk være med hjem i kofferten fra København og skal få passe på knapper og sneller. Kan jo ikke BARE bruke flisselinbånd - he he. 





Nå - ut og kjøpe blomster før sykehusbesøk hos farmor. Tror hun skal få denne vakre buketten fra Mester Grønn. Er den ikke skjønn...?




Ha en god start på uken!











Kommentarer

Populære innlegg