☆Små hemmeligheter☆

Du har kanskje stiftet bekjentskap med de søte drillpikene; Heidi & Kristin ute på låven på Saksvik rett utenfor Trondheim for leeenge siden....Om ikke så kan det fortelles at Milde Mathilde & Drillpikene inneholder alt man kunne ønske; vakre klær, koselig café, samt treningskurs når du synes du har smakt litt for mye på de nydelige kakene...




Foto: Drillpikene


Men som jenter gjerne har, har også disse Drillpikene sine hemmeligheter og denne hemmelighetene ligger på Solsiden i Trondheim. Du finner den i det lille teglsteinsbygget ut mot Innherredsveien.


Foto: Frk. Blidensol
Foto: Drillpikene
Foto: Drillpikene



Min "fine kusine" Gro Beate har jobbet der en tid og i går klarte hun å "lure" meg nedover på lunch. Glad jeg er lettlurt...Hyggelig servering av trivelig betjening fra kl 10 - 19.


Foto: Drillpikene

Foto: Drillpikene


foto: Drillpikene


Drillpikenes Hemmelighet har masse lekkert. De flytter stadig om på ting,  så plutselig dukker det opp små skatter man ikke så tidligere ☺  Jeg fant meg denne som havnet på ønskelisten...



foto: Drillpikene

Og denne lille hemmeligheten fikk bli med hjem i en liten pose...


foto: Drillpikene

Nå hører jeg rykter om at drillpikene har nye hemmeligheterer på gang, så vi får se om noen små fugler synger i løpet av vinteren...














Kommentarer

  1. Hei;)
    Så koselig blogg du har laget deg;) Kommer nok til å titte innom;)
    Ønsker deg et spennende 2013.

    fra Ann-M.

    SvarSlett
  2. Tusen takk - det satt langt inne:) Et fantastisk 2013 til deg også og takk for at du titten inn!

    klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg