Sol i stua

Blogger litt fra sykesengen i dag, men kan ikke la være når jeg ser på mine søte perlemors skåler fra African Image DK. 






Siden jeg kjøpte en strålende gul, kjennes det som om solen skinner på skrivebordet mitt i dag! Solen skinner og jeg kan drømme om plasser i verden jeg vil se med denne søte lille globusen fra Kremmerhuset 




Kunne ikke unngå at det havnet en deilig himmelblå skål i posen også.Den høye er fra Tine K og skinner så vakkert med lys i☺ 





Kjenner jeg er klar for våren nå som solen skinner på blå himmel. Sannelig gjør den det ute også og da gjør det jo ikke noe at det er kaldt☺ I mellomtiden drikkes det te med honning, knaskes paracet og venter på gode mannen som kommer hjem i dag♥

I mellomtiden drømmer jeg om denne  søte lampen fra HouseDoctor og ikke minst om hvor jeg kan henge den...




Ha en fin dag så lenge!



Kommentarer

Populære innlegg