13 februar 2013

Dagens kupp♥

At møbelforretninger driver med ombygging og at det går ut over oss i form at salg er rett og slett gull! Kunne ikke passet bedre for jeg trengte sårt til litt lamper på hytta. Her er noen av dagens funn.



Nydelig stor lampe med litt slitt look og Duck Egg Blue skjerm. 





Samme lampen bare i natur og med hvit skjerm. I tillegg fant jeg dette flotte brett bordet som var akkurat det jeg hadde vært på jakt etter:)





Hytta har nok verdens minste bad! 2 kvm er ikke mye når man er fire og gjerne har gjester, så oppbevarings løsningene må være smarte. 


Fant disse kurvene som var rett og slett geniale! Nå får alle sin kurv og så har vi til to gjester...



Noen gode kopper & kar ble også med i kurven for de var så fine♥ Nå må jeg bare  finne ut hva som skal ut for som "snille-mannen" sier; skal du ha noe inn må noe ut☹ Tror jeg setter opp telt til våren og lager eget loppis




Brikkene faller på plass bit for bit ute på Sjøvika. Ferdig med tak og vegger på første soverommet i dag og super fornøyd med fargen Letthet



Nå er det bare resten igjen...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar