Første kveld på hytta♡

Hei alle sammen! 

☆☆☆

Her kommer første - men garantert ikke siste ord fra hytta:) Lovte dere skulle få en titt på det nye prosjektet vårt, så her første bilde av "babyen" vår




Inne har jeg en aldri så liten jobb fremfor meg, men det er jo bare fantastisk GØY!!! Sitter her med fargekart & møbelkataloger til...1-2-3 kooooooooos!






Blåtimen ute, så tenner litt lys og koser meg med dere, mens jeg venter på fine mannen som er på vei fra jobb. 
Stakkar - ble sendt innom malebutikken for å kjøpe med Lady kvist- & sperregrunning for meg. Her skal det sannelig males soverom i helgen:) Ha r ikke brukt den før, så - har du erfaring eller råd så la meg få høre fra deg...





Tar i mot alle tips og ideér dere måtte ha:)








Kommentarer

  1. Gratulerer - å som jeg gleder meg til å se før og etter bildene. God helg Lene.
    Klemmer fra Byneset

    SvarSlett
    Svar
    1. Bilder blir det nok av - regner med dere går lei:)

      Slett
  2. Herlig.. Dette kommer til å bli kjempeflott.. Gleder meg til å se fortsettelsen.. (Ta en titt innombloggen til "Silje-Sin" fra juli i fjor... snakk om å trylle.. ) Så, Lene.. bare noen timer med malekosten nå, så får dere drømmehytten.. Hilsen fra fjellet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Fortsettelse følger...;) Soverom 1 godt i gang! Dører tatt ut, snudd og byttet, koster svingt og inredning revet. Her går det unna! Skal stikke innom Silje:)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg