Æ kan ikkje måååååle☹

Nei nå altså! To ganger nå har veggen blitt målt feil, men denne gangen har jeg "tapet" opp skapene på kjøkkeninnredningen min.



Minner meg litt om da jeg tidlig i barneskolen tegnet en WC på ett par hundre kvm...En skikkelig kongelig dass med andre ord.



Ja ja - kan jo ikke være god på alt☺ Hvor er Hilde-interiørarkitekt(les: svigerinne☺) når jeg trenger henne....?!?




Så - nå er alle tall justert og happy day - bonusen ble to ekstra skuffeseksjoner, plass til kjøkkenvifte og mye mer benkeplass.

Nå ventes det på mann og barn for første overnatting her ute. Det glædes! Og for de som lurer så har altså mannen med seg lasermåler - he he. Tror ikke han stoler helt på meg og min tommestokk....




God helg da dere og kos deg med vinterferie om du skal ha det!




Kommentarer

Populære innlegg