11 februar 2013

Loppis


Som dere vet har jeg kjøpt hytte og den ble kjøpt med alt innbo. 


Når jeg sier alt innbo, så mener jeg virkelig ALT innbo! Mamma og jeg har ryddet og ryddet, så nå ligger det annonse på finn.no  - 


Finn. no er genialt for oss som elsker å bytte ut møbler og ting - del den gjerne så jeg blir kvitt noe. Grisen min venter nemlig på klingende mynt:)



Her er forresten en sniktitt på kjøkkentegningen vår. IKEA er ikke helt oppdatert på vegger og gulv, men det blir sånn ca i alle fall. 






Masse vinduer som skal inn, så mannen må vel få litt av budsjettet han også. 

Panelet hos Veronica på Inderøya har jeg forelsket meg helt i, så det blir veggene. Gulvet har jeg ikke helt klart å lande på enda. Er et greit tregulv som trenger litt maling(for jeg orker ikke slipe ned..) Noen gode forslag...?


foto: Veronicas Hus

I lykkerus på lørdag for da fikk jeg bestilt kjøpmansdisken jeg lenge har siklet på.



Blir et alternativ til kjøkkenøya jeg ønsket meg, men ikke fikk plass til - *snufs*




Som om ikke det var nok kom to av fire årer levert på døra av DHL i dag. Du husker kanskje at jeg bestilte fra Potterybarn i USA? Vel det to nøyaktig to uker - snakk om super service! Frister veldig å bestille mere...


Sist men ikke minst - lillemor har fått velge farge til sitt rom på hytta og endte ikke overaskende på vakre Duck Egg Blue♥ Får vel male i det da:) 





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar