03 februar 2013

♥Tusen takk♥



Tusen tusen takk for alle hyggelige gratulasjoner og hilsener som har rydd inn gjennom dagen☺ Stor takk til storfamilien som gjorde dagen i går så utrolig fin♥



Kaffe, kake og bursdagsang på sengen - akkurat som jeg ønsket meg♥





Lillemor og go´gutten hadde kjøpt brun & rosa snekkerbukse til mor. Fantastisk søt bukse fra Jula




Fine mannen hadde ordnet med søte arbeidshansker




Lurer du på hvorfor...? Vel, den beste bursdagsgaven var at vi etter flere måneder meg vingling fra selger fikk kjøpt oss nytt hytteprosjekt!



Full jubel i stua og hodet koker over av ideér og inspirasjon. Her er en liten sniktitt på utsikten. Hytten får dere se senere...




Her skal jeg sitte og nyte livet nå som jeg har blitt middelaldrene. Vinglasset  i den ene hånda og kjærestens hånd i den andre med barnelatter som bakgrunnsmusikk - livet blir ikke bedre da♥


Nå vet dere hvor jeg drømte om å henge denne fine House Doctor lampen☺ 




Disse fine årene ble bestilt fra Potterybarn på fredag og skal få danne utgangspunktet for retning på resten av interiøret...

 I mellomtiden gjelder det å danse i regnet...


leke...


og nyte livet så lenge man kan!



Takk for en fantastisk 40 års dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar