TV oppbevaring

Tenkte jeg ville vise dere nytt prosjekt jeg har funnet på til snille mannen. Står nok langt ned på lista over "To Do´s", men vi kommer kanskje dit til våren...Eller hur sjærest?!? 






Dette fine skapet er fra Potterybarn.  Blir nok ikke helt likt, men konseptet blir det samme. Jeg HATER nemlig TV´er! Stor - liten, tykk - flat ,  ny- gammel, det spiller ingen rolle for meg. Derfor gjør jeg mitt beste for å skjule de og det har vært mer enn en diskusjon i heimen når jeg har fått et nytt innfall. Heldigvis er jo mannen "snille-mannen", så jeg får det gjerne som jeg vil:) 




Fikk forresten de to siste årene fra Potterybarn i dag, så nå er alle fire i hus og gleden er stor! Blir male-male-male til helgen, så da blir de vel oppe på veggen før malingen er tørr tenker jeg...






Kommentarer

Populære innlegg