På nett igjen☺

Hei alle sammen og riktig god påske - sånn på tampen! 



Noen har kanskje lagt merke til at jeg har vært fraværende, til min store frustrasjon!!! 

Lang historie kort - jeg har ikke kommet meg inn på brukeren min. Men - happy day! Nå er den oppe og går igjen så da kan jeg endelig få delt litt av alt det som har skjedd med hytte prosjektet siden midten av februar...



Første del av påske ble tilbrakt ved sjøen, så litt påske pynt måtte til. Stakkars hytta er sliten og rød, så den skal få litt etterlengtet maling når det blir varmere. Det blir litt tenke-tank på fargevalg de neste månedene, men jeg har en plan...







Men, det er til sommeren. I vinter derimot 




har det vært så kaldt ute & inne at store og små har jobbet med votter og lue på.





Vi har brukt opp bøttevis med Jotun Kvist og Sperregrunning og enda er vi ikke i mål...









Dører er snudd, beiset og malt











Peis er revet..
  




Kjedelig å gå tom for Pure&Original kalkmaling midtveis - særlig når det er påske stengt, men det blir bra tilslutt☺ 





Kjøkken revet og nytt på vei opp. 


Noen husker muligens det første utkastet til kjøkken hvor skapene var hvite. Vel - det ble Lidingö grå til slutt - ikke spør meg hvordan det skjedde men fint blir det.





I typisk IKEA stil hadde vi fått 60 skuffer i stedet for 80 og det manglet litt her og der. Blir ett par runder til på det store blå huset før vi er ferdige - *sukk*. Trodde ikke jeg skulle si jeg var lei av IKEA, men min utålmodighet blir definitivt satt på prøve...


Siste del av påsken i år har vi bare kost oss i Oppdalsfjellene med familie & venner, god mat & nydelig vær! 


En ekte Kvikk-lunsj påske. Var du forresten klar over at vi spiser 50 millioner Kvikk-Lunsj hvert år her i landet og at den første ble laget i 1937?!?

Sjekk ut denne flotte Kvikk-lunsj kaken fra Kakebua!

Håper du har hatt en fin påske med familie, venner, god stemning & godt vær! 


Klem



























Kommentarer

Populære innlegg