Her går det unna...

Synes ikke det er lenge siden jeg feiret passeringen av de første 5000 som titter innom og nå må jeg sannelig feire den første 10.000!! Så glad for at så mange titter innom - ønsker meg at flere legger igjen  noen spor. Hadde vært hyggelig å se hvem du er....






Lovte meg selv en liten charm fra Thomas Sabo når jeg passerte 10 tusen. Har en lenke jeg er så glad i hvor barna og kjæresten fyller med søte minner fra morsdager og fødselsdager. 

Nå som jeg skal velge selv er det valgets kval, men favoritten er denne nydelige øyenstikkeren


Der etter kommer stjerna - samme som dere ser bak navnet mitt i hvert innlegg. Hvilken jeg skal velge har jeg ikke bestemt enda. To bling or not to bling...



Så er det den jeg egentlig skulle fått i februar:)


litt krig og fred og sånn...


og sist men ikke minst denne søte englevingen. Hadde kledd meg ekstra godt om det hadde vært litt sot på tuppen;) 



Det er en drøss med søte charms å velge mellom så her er det bare å fråtse - eller sette på ønskelisten for alle merkedager. 

Hmmm - mon tro om snille-mannen kanskje husker dette i mai...? 

Er jo altids lov å håpe
♥♥♥





Kommentarer

Populære innlegg