Vårstemning i dag

For en dag vi fikk! Deilig vårsol med en siste gufs av vinter i lufta. Lille-mor og mimmi var ute på tur og plukket med våren til meg♥




Dugnadsgjengen har stått på i hele dag og jobben ble langt mer omfattende en først tenkt. En ting har vi lært av alle våre oppussings prosjekter - når du kjøper gammelt dukker det ALLTID opp overraskelser - sjelden av den hyggelige sorten... 

I dag var det råte, men papps og flinke-mannen fikset biffen og nå er veggen tett og fin innkubbet for nytt vindu. 




Nå skal jeg kose meg med de søte blåveisene jeg fikk av go-jenta mi og lade batteriene til ny økt i morgen!






Kommentarer

  1. Nydelig vårstemning.. Jeg har nok ikke hatt gleden av å se en blåveis i hele mitt liv.. Rart igrunnen.. Disse var bare helt sjønn - og når det gjelder hestehoven så er de sjønne.. iallefall de aller første.

    SvarSlett
    Svar
    1. Da synes jeg du skal ta turen til helgen. Lillemor har et hemmelig sted:)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg