♥Home Sweet Home♥

I 13 år har vi kost oss i vårt Home Sweet Home og aldri har jeg bodd så lenge på ett sted. Mange -  og lange tankeprosesser har det vært, så for noen uker siden det ble huskjøp. Nå venter nye, spennende prosjekter fra nyttår. 

Med kjøp følger også salgsprosesser og da er det utrolig hva man får satt i stand hjemme. 

Hadde fotograf på besøk for noen uker siden og når man får se på bildene kjenner man jo på klumpen i magen over å forlate det fine fine hjemmet vårt, eplehagen som bugner av blomster når våren kommer, peoner & roser som dufter gjennom sommeren. Gode naboer og barn som leker og ler i hagen...♥ 






















Vet det er tidlig, men nå gleder jeg meg faktisk til jul så jeg for siste gang kan pynte opp rundt døra mi ute. Blir en koselig avslutning på et godt & langt vennskap, for for meg har alle hus sjel og med vårt 101 år gamle hus har vi delt gleder og sorger, latter og øyeblikk... 




Men - når det er sagt så er det jo slik at når en dør lukkes åpnes en annen og man kjenner man er klar for det nye som kommer! Magien - den ligger jo i de menneskene som deler og sammen skaper et hjem...


God lørdag til dere alle!


Kommentarer

  1. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett
  2. Takk Camilla - det skal jeg gjøre:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg